Support

Kies de kortste route naar het antwoord op uw vraag
1

Vind zelf uw antwoord

Bezoek onze Help & Support-website voor antwoorden op veelgestelde vragen en handleidingen. Hiertoe heeft u 24 uur per dag toegang.

Ga naar de Help & Support-website
 
2

Stel uw vraag op TOPdesk Community

Ervaren medewerkers en betrokken klanten zijn actief op TOPdesk Community. Lees hier antwoorden op veelgestelde vragen, neem deel aan discussies of wissel ideeën uit.

Ga naar TOPdesk Community
 
3

Stel uw vraag via TOPdesk Extranet

Heeft u na uw bezoek aan onze Help & Support-website of de TOPdesk Community nog vragen? Maak een melding aan via TOPdesk Extranet. U volgt hier eenvoudig de status van uw melding en raadpleegt eerder gemaakte meldingen.

Ga naar TOPdesk Extranet
 
4

Direct persoonlijk contact

Als u haast heeft of uw probleem is lastig te omschrijven, neem dan telefonisch contact met ons op via +31 (0)15 270 09 11 of stuur een e-mail naar support@topdesk.nl. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 8.30 tot 17.30 uur.

 

TOPdesk Remote Support

Klik voor hulp op afstand op de onderstaande link en voer het programma uit. Neem daarna telefonisch contact op met TOPdesk Support op +31 (0)15 270 09 11.

Download het programma

Aanvullend onderhoud

Als u uitgebreidere ondersteuning wenst, biedt TOPdesk aanvullend onderhoud. Calamiteiten-support, applicatiebeheer op locatie en verlengde openingstijden van de afdeling Support behoren tot de mogelijkheden.

Meer over aanvullend onderhoud

TOPdesk-spreekuur

Heeft u vragen over TOPdesk, servicemanagement of de inrichting van processen? Kom tijdens het TOPdesk- spreekuur langs bij ons kantoor in Delft, en stel uw vragen aan onze ervaren consultants.

Meer informatie en aankomende data