Support

Ons deskundige team van supportspecialisten staat voor u klaar

TOPdesk Support

Heeft u een vraag over een van onze producten of diensten? Wij bieden uitgebreide support via telefoon, e-mail, extranet en community. Als u belt met TOPdesk Support, krijgt u altijd iemand aan de lijn. Gemeten over 2011 was de gemiddelde wachttijd 9 seconden.

Contactgegevens

Voor al uw vragen over producten en diensten van TOPdesk kunt u contact opnemen met onze afdeling Support:

Telefoon:   +31 (0)15 270 09 11
  ma-do: 08:30 - 17:30 CET
vr: 08:30 - 17:00 CET
E-mail:   support@topdesk.nl

TOPdesk extranet  TOPdesk community
 

TOPdesk Remote Support

Klik voor hulp op afstand op de onderstaande link en voer het programma uit. Neem daarna telefonisch contact op met TOPdesk Support op +31 (0)15 270 09 11.

Download het programma

Aanvullend onderhoud

Voor organisaties die uitgebreidere ondersteuning wensen, biedt TOPdesk naast het standaardonderhoud aanvullend onderhoud. Calamiteiten-support, applicatiebeheer op locatie en verlengde openingstijden van de afdeling Support behoren tot de mogelijkheden.
Meer over aanvullend onderhoud

TOPdesk-spreekuur

Heeft u vragen over TOPdesk, servicemanagement of de inrichting van processen? Kom tijdens het TOPdesk- spreekuur langs bij ons kantoor in Delft, en stel uw vragen aan onze ervaren consultants.


Meer informatie en aankomende data